Hamile_anne27 belirtilerinin neydi acaba. Benim kızım da hiç tiksinmedigim şeylere şuan tiksiniyorum. Kızımda bir çok belirtim varken bu hamileliğimde hiç bir belirtim olmadı adet gecikmesi dışında. Hatta onda bile sürekli adetim gecikiyor diye gene bilmedim karnıma masajlar yaptım maydanoz suları içtim adet olayım diye en sonunda baya baya araya zaman girince bı idrar testi yapayım dedim ve pozitif çıktı. Yani şuan iki hamileliğimde birbirinden farklı bana.