Dubletombikdoner 70′130 yaptırdık. İnan daha küçük alacaktık. İyi ki almamisim şuan 1 yaşında felaket dönüyor . ve çok rahat alacaksan geniş almalisin 😊
Armin-Guney chicharitoo https://ty.gl/tikc0glgk5 bez beşik dediğim şundan . Hatta ben 2.ye hamileyim. Eskimedigi için bu bebegimde de ilk aylarda bunu kullanicam. Odadan odaya rahatça taşınıyor, ağır falan değil. 6. Ayda oğlum dönmeye başlayınca ahşap beşige geçtik. Suan da gayet rahat döne döne yatıyor. En alt kademeye aldim yüksekliğini de . Umarim yardımcı olmuşumdur:)