Sevimlianne_adayi
Arkadaşımın ve eşinin hiçbir sorunları olmamasına rağmen 4.yıllarında hamile kaldı. Allahtan ümit kesilmez. Dua edin ve bir bebeğiniz olacağına inanın. Hayırlı zamanda sağlıkla kavuşmak nasip olsun inşallah.
İyi düşünün iyi olsun.
Profilimde Hamilelikle ilgili olumlama cümleleri var.
Düzenli okumanızı tavsiye ederim.
Bu 4.gebeliğim.3 kaybım var.
Son 3 gebeliğimde olumlamaları denedim ve okumaya başladıktan 2 ay sonra gebe kaldım.
Tabi ki düzenli ilişki ve bol dua da ettim.
Olumlamarı birçok kişiye tavsiye ettim.
Ekran görüntüsü alıp bir deneyin derim 🌿