Sevimlianne_adayi öyle demeyin Allah’ın gücüne gider 😞 üzülme benimde 3 sene olmadı çok umutlandim bekledim 3 sene sonunda oldu çok şükür. Normalde düzenli adet olurum bi ay 25 gün gecikti adetim test yaptım kan verdim bikac kere yoktu, çok üzüldüm ama ağlamadım düşünmemeye çalıştım. Bir sonraki ay 3 gün gecikme yaşadım bi test yapayım yine dedim ve pozitifti çok şükür o kadar uğraşıp doktorlara gittim aşılama bile oldum olmadı. 3 sene sonunda kendiliğinden oldu. Sende sabret ve bol dua et Allah zamanı gelince çiçek actiracak merak etme❤️