Krnn1 Mebus valla hiç belirtim yoktu. Beklemiyrdum. Bir defa denedik tutmuş. Bende bir defa denedik diye ihtimal vermedim
Mebus Krnn1 bende adetim bittikten sonra 5 gün korunmadık sonra göreve gitti bide ilk defa korunmayı bıraktık o yüzden heyecanlanıyorum hamile miyim diye 4 gün önce test taptım negatif çıktı 8 temmuzdu adetim
Ezo25 Mebus bende 2 gün kala yaptık negatif çıktı ama regl 2 gün geçti daha yapmadım var mı yok mu bilmiyorum :(
Ezo25 Mebus şuan regl 3 gün geçti 1 hata içinde olmazsam kan vericem canım direk testle daha uğraşamam