girl_boy_annesi Mizgin09 Aynen hayırlı sağlıklı olsun da Doktorum bana öyle demişti önemli olan dünyaya geldiğin de aldığı kilo demişti 🥰
Tueaksy Doğum belirtisi olarak bende duydum ama bide bişey daha okudum hamileliğin son haftalarında ishal olunuyomus bagirsklar kendini boşaltıp doğuma hazirliyomus 🙂