Mizgin09 Selam güzel anneler 3 gün önce nstde sancılarım çok diye doktor yatırmak istedi açılmam olmadığı için eşimin ve benim imzamla hastaneden ayrıldım 2 gündür de ishalim😱 ishalin doğum belirtisi olduğunu söylüyorlar böyle olup doğuran oldu mu
girl_boy_annesi Mizgin09 benim İshal değildi ama günde 5 kere büyük tuvaletimi yapıyordum 2-3 gündür sonra doğurdum😍 vücut ölüm de ve Doğum da temizleme amacı ile dışkı atarmış büyükler öyle diyor
Mizgin09 girl_boy_annesi Sancıların var mıydı peki canım bende şuan sancı yok sadece ishal durmuyor iştahım kesildi yemek yiyemiyorum
GlsMila girl_boy_annesi bende 2-3 gündür ishal ve normal olarak değişiyor günde 4-5 defa 💩için çıkıyorum bende bir doktorun tezinde okumuştum ishal doğum belirtisi arasında diye
girl_boy_annesi Mizgin09 evet bana göre sancım vardı ama abe bu sancı ile evde dursan 2 haftada anca doğurursun demişti suni sancı ile 18 saatte doğurdum
Mizgin09 girl_boy_annesi maşallah haftasını güzel tamamlamış benimkisi daha küçük 1 hafta daha dursaydı
girl_boy_annesi Mizgin09 kilosunu tamamladıysa sıkıntı olmaz ya Rabbim sağlıkla gelmesini nasip etsin
Mizgin09 girl_boy_annesi 2400 dü canım kilosu 35 haftalıkken yarın kontrolüm var bakalım doktor ne dicek
girl_boy_annesi Mizgin09 Aynen hayırlı sağlıklı olsun da Doktorum bana öyle demişti önemli olan dünyaya geldiğin de aldığı kilo demişti 🥰
Kubraphoto Selam kızlar bizde 35+4 teyiz 2 gündür neredeyse günde 3-4 kez tuvalete çıkıyorum🙊iştahımda gitti ama herhangi bir sancım yok kontrolümde cumartesi günü sizce ne yapmalıyım bilemedim hemen gitmeli miyim