Ay bir ben de mutfağa girme sorunu var galiba maşallah herkes menüsünü hazır etmiş 😔 günlerdir ne yemek yapasım geliyor ne eve bakasım ay benim sorunum ne 😦 kocam da Allah var yemek yapmadın etmedin asla demez ama kaç gündür ciddi anlamda evde yemek yapmıyorum 😔iştahım da yok hiç . Bebeğime üzülüyorum 😖😖