Imaram3 cahillesohbetikestim ay benim de öyle ya yemek saati gelince de deli gibi ne yesek diye düşünüyoruz
minik_koala_ve_annesi mavisinprensesi20 2 gundur dusuk tansiyonla kalkamadan yatiyorum halsizlik var cok dun yapmadim birsey disaridan yedik bu gun sadece bulgur pilavi yapmayi dusunuyorum kendimi toplayabilirsem
Hanife47 mavisinprensesi20 Bende bu sıcakta kocamında trip ve ısrarıyla kelle yapıyorum geçen almistim kasaptan gzuelde temizlememiş onu iyicene temizleyip pişireğim inşallah 😪😪
mavisinprensesi20 Hanife47 suyu Allah yardımcın olsun kız bu sıcakta yemeside ağır olur zaten yapmasi ayrı bir zahmet 🥺 afiyet olsun 🥰
Haticebrck21 Hanife47 ayy o kokuyu okurken duydum sanki bu sıcakta hic çekilmez Allah kolaylık versin
Hanife47 mavisinprensesi20 saol canım ama inan beynim yandı istiyordu yapmayınca bu sefer trip atıyor mecburen yapacağım😊