Kleopatra- Minikbebegim1999 Vallahi bende de oldu yoğurdum hiç açılmamıştı zamanı azıcık geçmişti tadına baktım çok güzel normal yeni alınmış yoğurt gibiydi üstünde hiçbir şey yoktu hiç açılmamıştı çünkü hiçbir şey de olmadı.
Minikbebegim1999 Kleopatra- yani unutmuşum saten buzdolabında cokta olamamış bakarsan kapağını actim mis gibi duruyor bozulmamiş sulanmamiş kokmuyor hic bişey yok yani yenebilir gibiydi tadina baktm gayete guzel
Melisakeskinn Minikbebegim1999 canım yoğurt ne kadar kalırsa kalsın en fazla ekşir onla da ayran yapılır bunu bil saçma sapan yorumlara takılma ben olsam yemem gibisinden boş boş yorum yapan ne çok insan var ya. Sıkıntı yapma yoğurt zehirlemez tam tersi zehri alır.
Minikbebegim1999 Melisakeskinn nenelerimiz yoğurt yapiyor onu aylarca bekletiyolar yiyolar eşki olsa bile yiyolar yani ben daha yeni aldm unutmuşum buzdolabinda actim agzini mis gibi duruyor bozulma kokma eşkime sulanma hiç bişey olmamış tadina baktım normal tadi
teacherozlem Minikbebegim1999 ev yoğurdu olsa yiyin derdim zaten bir de mümkünse ev yoğurdu dışında yoğurt yemeyin ister tarihi geçsin ister geçmesin