Minikbebegim1999 Kızlar buzdolabında gormedigim yoğurt kalmış daha hiç acmadim baktim aynı duruyor 27sinde geçmiş tarihi atiyimi interneten baktm 2 hafta daha yiyebilirsiniz yaziyor
benimmdunyamm Minikbebegim1999 ben 2 gün geçmiş yoğurdu bile yemiyorum hamile olmasam yerdim de hamile olunca yemiyorum
-MinikveAnnesi- Minikbebegim1999 peynir yapıyorlardı heralde bi baksana internetten o sekilde degerlendir
Minikbebegim1999 teacherozlem 🤣 yemeyim ozaman ama tadi felan değişmemiş aynı duruyor yoğurt bu bozulmaz kolay kolay ama olsun yemeym ozaman bi kase yoğurt çöpe gitcek😟
Minikbebegim1999 benimmdunyamm valla görüntüsü iyiydi tadi da ayni saten kotu olmuş yoğurt kendini belli eder hemen sulanir ustu ama yinede yemeym aynen hamile olmasam yerdim 🤣
Kaahvelii Minikbebegim1999 Yoğurt çorbası yap canım Benimde 27 temmuzda son kullanma tarihi 29nda çorba yaptım Ayrıca süt vardı tarihi 2 temmuzdu ama ağzını hiç acmamistim onuda 29nda kek yapmak için kullandım
silahatun ben günü geçmiş her şeyden çok tiksinirim ama kimisi yadırgamadan yiyor isterseniz yayla çorbası falan yapın
Minikbebegim1999 silahatun aynen en iyisi corba yapmak olucak ben tiskinmem görünüşü kotu olmadığı sürece yerdim yani ama şimdi hassas dönemde zehirlenmeyelim