kizannesiyimm 06uysal Uyuşturmak için yapılan iğneler can yakıyor. Operasyon sonrası uyuşukluk geçince bayağı bir ağrı oluyor ve hamile olduğum için ağrı kesici alamamıştım. Açıkçası zorlandım bayağı ama emin olun hemoroid sancısı çekmekten iyidir