Hilal69 Ozlm0916 şimdi aradılar beni de 400 TL diyorlar bi iğneye çok madem devlet ücretsiz yapıyor daha mantıklı
Ozlm0916 Hilal69 evet devlet ücretsiz yapıyor galiba ama ben o gece hastanede kalmak zorunda kaldığım için orda yaptirdik
Hilal69 Sonuçta aynı iğne değil mi ücretsiz yaptırmak varken neden gidip bi iğneye o kadar ücret vereyim
Ozlm0916 Hilal69 yok canım igneyle alakalı değil idrar yolu enfeksiyonundan dolayi erken dogum riskim vardi o yüzden kaldım cikacagimiz günde igneyi yaptirip ciktik
Merveyaz Hilal69 doktorunuza rapor yazdırıp, eczacı odasından da sadece ilaç parasını veriyorsunuz. Alıp özelde normal enjektör gibi yaptırabiliyorsunuz.
anie Hilal69 canım ben baya progestan fitil iğne ekstra ilaçlar falan da aldığım için eczaneye baya bi ödedim spesifik iğne ücretini bilmiyorum malesef ama devletin acilinden giriş yaptırdığın zaman ücretsiz iğneni vurdurabiliyosun