Kızlar ben 7haftalıkken lekelenme yaşadım doktorum kan uyuşmazlığı ve düşük tehlikesi var diye iğne verdi şuan 10 haftalık olduk çok şükür özel takipliyim ama iğneyi eczaneden alıp devlet hastanesinin acilinden iğne yaptırıcam diye pansuman odasına sıra aldım öylelikle yaptırdım iğneyi bilginiz olsun