Sevimlianne_adayi Tomrishatun blm ki herkes farklı şey söylüyor döngüm 33-36 benim yumurtlama ne zaman oldu ne zaman çatladı hiçbir fikrim yok gecikme oldu göğüs hassasiyeti başladı 4 üncü gün bugün 6 ıncı gün hala gelem giden yok
Oznurcakir Sevimlianne_adayi ümidini yitirme ablam kan ve kaset testi yapmasına rağmen gebelik çıkmıyordu ama gebeydi darısı basına insallah tez vakitte
Nazliegin Sevimlianne_adayi benim arkadaşim da idrarda hiç çıkmadı kan verdi hamileymiş bebeğin kalp atışı bile duyuldu sonra tekrar hatıra kalsın diye test yaptı negatif çıktı yine böyle bişey de olmuş olabilir