Sevimlianne_adayi Blossom00 gecikmesini geçtim canım hayatım boyunca asla adetim geçildikten 4 gün sonra göğüs hassasiyetim olmamıştı benim bu ay ilk defa oldu
Nevaninannesi Ben eczaneden erken gebelik için hızlı test istemiştim fiyatı biraz yüksekti ama adetimin geciktiği ilk gün pozt sonuç aldım. Ama bir önceki ay dört gün gecikmiştim sonuç negatifti. Biraz psikolojik de olabiliyor. İnşallah isteğin gerçek olur miniğin karnında güzelce büyür 🙏
Blossom00 Sevimlianne_adayi Allah allah ya değişik olmuş o zaman bu ay inşallah vardır bir anda sürpriz olur🙏🏻
ardenmoms Sevimlianne_adayi 2 yıl boyunca test yaptım her ay sonunda o çift çizgiyi gördüm şimdi oğlum 5 aylık gözümün önünde büyüyor pes etmeyin stres yapmayın inşallah nasip olacak 🙏🏻❤️
bhrey Sevimlianne_adayi asıl kanda cıkmayan idrarda hıc cıkmaz :) önce kan testine sonrasında idrar düşer
Nevaninannesi Sevimlianne_adayi ilk kanda sonra idrarda çıkar benm idrarda çıktığında beta 1400 lere yükselmişti. Bence gidip yaptırmalısın kendi kendini strese sokmamış sağlığını da etkilememiş olursun
Oznurcakir Sevimlianne_adayi ümidini yitirme ablam kan ve kaset testi yapmasına rağmen gebelik çıkmıyordu ama gebeydi darısı basına insallah tez vakitte
Sevimlianne_adayi bhrey bilmiyorum umudum bitti o yüzden idrarda pozitif görmeden gidip kan vermek istemiyorum 😞😞
haticenurrr simdi kanda cıksa bile cok cok düsük cıkar bu daha strese sokar en iyisi sabırla beklemek gec döllenme ise birkaç gün sonra belli olur canım, streste geciktiriyor olabilir, birde yumurtalaman ne zamandı tam olarak biliyor musun
Sevimlianne_adayi Tomrishatun blm ki herkes farklı şey söylüyor döngüm 33-36 benim yumurtlama ne zaman oldu ne zaman çatladı hiçbir fikrim yok gecikme oldu göğüs hassasiyeti başladı 4 üncü gün bugün 6 ıncı gün hala gelem giden yok