papatya56 kabak çekirdeği de alayım. Probiyotik yoğurt ve zeytinyağı da dediler. İnstagramda bir anne ile tanıştım. O önerdi burayı da. Onlar da yedi kişi ocakta olmuşlar serklaj. Hepsi bebeklerini almış kucaklarına. Ama erken ama zamanında hepsi şimdi sağlıklı birer bebek. Bana da önerdi. Kendin gibi insanlarla konuş, dayanış diye. Biraz ondan açtım bu başlığı. Biraz da doktorlar malum değişiyor. Bazıları otomatik cevaplar veriyor. Mesela kanama olmayacak dedi bana olunca iyice berbat hissediyorum. İdealde belki evet ama zaten ideali yaşamayalı da çok oldu bu gebelikte. İnsan kendi gibi olup zamanında doğuran en azından 32leri görenleri görmek istiyor.
Herneyse anladığım kadarıyla önlem amaçlı yapılanlar normal hayata daha çabuk dönüyorlar. Benim gibi ileri hafta serklajları daha dikkatli ve yatarak geçirmek durumunda kalıyor.