Tip 2 diyabet oldugum icin 97 ile hamile kaldim suan 30.haftadayim kilom 101 filan.. herseyin fazlasi muhakkaki zarar ama yapacak da birşey yok. Bana yedigin icin kilo aliyorsun diyordu doktorlar.. 8. Aya girdim 4 kilo aldim demkki dedikleri gibi yemekten degil.