Eğer gerçekten tiryakiyseniz azaltmaya çalışmayın. Bı anda kesip atmanız lazım. Tabii ki aşırı zor bir süreç ama oluyor arkadaşlar. Canınız sigara çektiğinde dışarı çıkın. Sinirlenin, ağlayın, gülün, duş alın sürekli sürekli, fesleğen yetistirip yiyin. Bu süreçte kilo alabileceğinizi unutmayın. İsterseniz yaparsınız. Birde sigara bırakma kitabı, YouTube da bulunan meditasyonlar ve sakız bu sürecin olmazsa olmazı 😀