Canım kaç aylıksin bilmiyorum ama ben sigara ile yatıp sigara diye kalkan insandim … Hamile kaldığımda eşimin desteği ile bıraktım bide her canımın istediği an çok dua ettim sigara tiksinmek için sonra bulantılarım başladığım o sayede bıraktım .. yani bebeğini düşün sağlığını düşün her canın istediğin de leblebi ye yada en çok sevdiğin şeyler ye o şekilde birakabilirsin 😕