Deletedmom_85 haklısınız ama açacak her türlü kullanılıyor evde 2 tane var dogum günü hediyesi arkadaslarımın kalabalık misafirde filan hemen soran oluyor 3 yıldırda kullanıyorum 😂ama mum filan yaksan bitecek saklasan nereye kadar ben doğumunda anahtarlık yaptım makrome sevdiklerime verdim herkesin anahtarında asılı dogum gunu var oğlumun ondada açacak yaptırmak istiyorum kullanıslı olsun diye kendı şahsi fikrim