Ben nacizane fikrimi paylaşmak isterim gücenmezseniz şayet. Şimdi bu magnetler yapılıyor iyi güzel hoş, çokta tatlı oluyorlar Allah var. Ama bana şu mantıksız geliyor yani ben arkadaşımın yada bir akrabanın magnetini neden dolabıma asayım ki? Hani yakın akraba olur hala amca kardeşler teyze anne vs anlarım. Ama aksi durumda bana pek mantıklı gelmiyor. İsim yazması özellikle. Hani isimsiz olursa yada açacak olup yine isimsiz olursa yine gideri var. Hani diyorum insanların kullanabileceği faydalanabileceği bir şeyler almak, yaptırmakk daha mı mantıklı Acaba diyorum? Mesela tülbent, sabun, oda parfümü kokusu, mum vs gibi