Snurugur melikekiz onu da denedin sabahın köründe 5 ten beri ayaktayım. Öğleden sonra gideceğim inşallah
melikekiz Snurugur insanlar ne kadar duyar kasmış burada, doktora gitmeden önce bence bi dene çikolata yiyip uzanmayı eğer kıpırdamıyorsa doktora gidersin kuzum
Rumeysa-Umut Snurugur bende aynı haftadayım hiç bişey hissetmiyorum ama göbek deliğimin altında eşim kulağını koyuyor ve atışları pırpır diye duyuyor yanında biri varsa kulağını koysun bakalım
Snurugur Rumeysa-Umut kasılma deyince yanlış anlaşılıyor sanırım. Sirt üstü yatınca bireyler çeker ya böyle hafiften onu çok net hissediyordum ama hissetmiyorum onu demeye çalıştım. Hareketlerini falan hissediyordum normalde o da yok ondan korkuyorum
Kebelekim Snurugur durum atıp şalak saçma cvp vermeyin demeniz de ayrı olay 🤦🏻♀️ Başlık atarken hassas içeriği ibaresini kullanabilirsiniz burda psikolojik olarak çok çok kötü insanlar var kimseyi olumsuz yönde etkilemenin lüzumu yok , aynı şekilde sizi de etkilemesinler tabiki . Ama konuşma şekliniz felan pek hitapkâr geldi bana üstelik sizinle aynı üslupte olanlara da saydırma çabanız çok saçma. Eğer endişeliysen doktora git zaman kaybetmeden ama yok fikre açığım bı durum yapıp yorumları okuyayim diyorsanız eleştiriye açık olmanız gerekir. Çocuğunuz ölmedi büyük ihtimalle mi dememiz gerekiyor yada tam tersi ayy( Allah korusun) ölmüş mü ? Bumu kötü sorunlu geçen hamileliğinizde size yol gösterecek.. lütfen mantıklı düşünün ya 🤦🏻♀️
littlemiracle_ Snurugur endişelenmeniz çok normal ama kendi moralinizi siz bozuyorsunuz bence bi doktora görünün belki içiniz rahat eder
180720 Snurugur ya valla niye hem kendinize hem buradaki annelere bunu yapıyorsunuz benim aklım almıyor. Hanımefendi hepimizin hormonları tavan ve emin olun her annenin aklının bi köşesinde hep bu ihtimal var. Niye açığa çıkarıyorsunuz? Sorun olduğunu düşünüyorsanız doktorunuza gidin. Birde moral bozmak için cevap vermeyin demişsiniz. Valla pes artık yani.
Havva34 Snurugur o yüzden olabilir bencede git için rahat eder hemde bebeğini girmek sana da iyi gelir
Selamcanim Snurugur terbiyesizleşme ağzının ayarını bil. Azcık insan ol medeni ol. Egomu tatmin etmiyorum. İnsanlar size yorum yapıyor moral bozmak için yazma diyorsun. İstediğin cevabı alamadığında saldırganlaşmak nasıl bi seviyesizlik? Birşey öğrenmek istiyor isen doktora git. Boş boş konuşma burda.
Bfduam Snurugur sadece endişeni yazmışsın, seni anlıyorum, çok daha acımasızca postlar varken derdin var ki belli, neden bu kadar eleştirildin anlamıyorum, eleştiremem annelik duygun, Dr a gittin mi sıkıntı yok inş?
Snurugur Bfduam gidemedim ama akşama doğru hissettim hareketini. Evet sadece korkmuştum hissetmedim diye ama insanlar bunu anlamıyor malesef