Snurugur durum atıp şalak saçma cvp vermeyin demeniz de ayrı olay 🤦🏻♀️ Başlık atarken hassas içeriği ibaresini kullanabilirsiniz burda psikolojik olarak çok çok kötü insanlar var kimseyi olumsuz yönde etkilemenin lüzumu yok , aynı şekilde sizi de etkilemesinler tabiki . Ama konuşma şekliniz felan pek hitapkâr geldi bana üstelik sizinle aynı üslupte olanlara da saydırma çabanız çok saçma. Eğer endişeliysen doktora git zaman kaybetmeden ama yok fikre açığım bı durum yapıp yorumları okuyayim diyorsanız eleştiriye açık olmanız gerekir. Çocuğunuz ölmedi büyük ihtimalle mi dememiz gerekiyor yada tam tersi ayy( Allah korusun) ölmüş mü ? Bumu kötü sorunlu geçen hamileliğinizde size yol gösterecek.. lütfen mantıklı düşünün ya 🤦🏻♀️