Nunu19 ne olursa olsun bu yaptığınız çok yanlış , çok cahilce bir şey. Hadi diyelim evde doğum yaptıran bir ebeyle anlastiniz o tüm süreç boyunca yaninizdaydi desem neyse ama sizin bu yaptığınız ihmalkarlik. Ters giden tek bir dakika bile olsa ömür boyu unutamayacağınız bir travma yasardiniz. Bu ne cesaret ya. Madem geçen sene ki hastaneden memnun değilsin başka hastaneye git. Yıl olmuş 2022 halen evde tek başına doğum yapanlar var Hay Allah’ım ya 🤦🏻♀️ Neyse çocuğunuz sağlıkla büyüsün inşallah.