Minikoanne cansualisa naneli şeker vs bu bayram şekerleri oluyo ya kaynanam öle yanman olursa em demişti varsa at agzına gerçekten rahatlatıyo
Aysekalkan cansualisa geçmiş olsun son günlerde soğan yemek akıl işi değil 😉🤪geçen bende soguc akla.dusdu oy yemez olaydım akillandim doğuma kadar yok söz 🤪
Aysekalkan Gerekenleri de yapmisin sindirmeyi bekleyecem artık yada renine diye bı çiğneme tablet var ondan Alcan zararsız kullanabilirsin reflü için
e-sude2118 cansualisa gebelikte miğde rahatsızlığı için rennie duo şurup veriyor doktorlar ben sürekli onu kullaniyorum sende deneyebilirsin