Kızlar akşam 11 buçukta eşim yemek yapamadım kötüydüm bugün 15+1 iz sağolsun dışarıdan getirdi iş çıkışı. acılı ezme yedim yemez olaydım uyuyamıyorum içindeki soğan mafetti ağzımda yanıyorum su içiyorum yok süt içtim yok ayran içtim yok sakız çiğnedim yok sönmüyor bu yanıyor ağzıma soğan tadı geliyor kusmam da gelmiyor ki şiştim artk bişiler içmekten 59 kiloyum içmekten 60.9 gördüm tartı da :( ne yapabilirim Allah askına lımon sıktım içtim yok asla ne o saatte yemek yerim ne soğan sürmem asla :( acılı ezme de varmış meğersem yedikten snra aklıma geldi :( dişimi de fırçalarım ferahlamıyor yanıyor içimmmm