tazeanneveminigi Selmusqa bu işlemi özelde mi yaptirdiniz acaba devlet yapıyor mu? 😊 benim de çok şükür hiç kanamam olmadi. Nasıl çıkacak acaba.. bir iki defa çok ufak kahverengilik gelmişti o da ilk ay oldu bi.