Sevgiiss aa bnde 27+0 benümde oğluşum olacak inşallah hayırlısıyla bugun kan uyuşmazlığı iğnesi için kan vermiştim pozitif çıkmış olmaması gereken bişeymiş inşallah gebeliğimi etkilemezde sağlıkla zamanında kucağıma alırım ,sizde alırsınız inşallah 🙏