HavvaSonmez03 bence ilgisi yok. Kızıma hamileyken sadece koku hassasiyeti vardı, bulantım bir defa oldu. Onda da kullandığım vitamini sabah aldığımda olmuştu, koku hassasiyeti yüzünden ağzıma balık yağı tadı gelince kötü olmuştum. Gece yatarken içince sıkıntı yaşamamıştım. Şimdi oğluma hamileyim, 7.haftadan 16.haftaya kadar bulantıdan aç gezdim. Doğru düzgün beslenemedim, kusmamak için bişey yemedim. Sonra geçti şükür.