benim de tansiyonum bir kaç muayene yüksek çıktı 24 saat idrar topladım. sonucunda idrarda protein görüldü. dün akşam saatlerinde doktorum sonuclari mesaj atmış. sabah 8 30da bekliyorum seni diye. bugün gideceğim. ve gerçekten çok ciddi bir durum. akşamdan beri yerde miyim gökte miyim bilmiyorum. bu durumu yasaynar oldu çevremde direk doğuma alındılar. ben de ödem kramp nefes darlığı da var.. umarım hayırlı sonuçlar alırız. Allah hicbirimizi korktuğu yere ugratmasin. lütfen dua edelim gideceğim bu sabah 🤲🏻🥺 daha 31 haftayim..