HusnaNur1107 ben de sadece kurban bayraminda tansiyon yüksekliği ödem oldu beslenme devisiklifit diye düşündüm ama bayram sonra kontrolde doktoruma dedim o da 24 saatlik idrar istedi 417 çıktı preeklemsi dedi.preeklemsi gebelik zehirlenmesi de deniyor rahim damarlarında bebeği beslenen damarlarda tikanikliktan oluşan bişi. Perinanaloga yonlendirdi orda dopplere bakıyorlar yani bebeğe giden kan akımına orda ac yani karın çevresinr giden damarda tıkanıklık varmış sadece diğerleri normalmiş benim bebeğimin karın çevresine gerileme vardı 35 de fark ettim 37+2 de doğurdum bebek karın çevresi 35+5 de kaldı kilo alımı yavaşlamışti suyum geldiği için doğumum oldu