Arsln96 ayy bende bulasık makinesi kokusunu sevmiyorum yoğun bi kokusu hiç yok ama sanki kokuyor gibş hissediyorum, daha çok şekerli kokuları sevmiyorum tiksiniyorum. eşim geçen gün redbull içti diye kusmanın eşiğine gelmiştim bira içtiğinde dişlerini fırçalatıp öpmesine izin veriyorum. ayy bir de sarımsak… :('(