baby3_ makarnayı normall haşlıyorum içine Bir et bulyon atıyorum pişerken, koyar mısın bilmem de acayip lezzetli oluyor. Sonra makarna suyundan 1 su bardağı kadar alıyorum Etsuyu kattıktab sonra. Başka tencereye bir bardak suyu koyuyorum. Üzerine bir paket krema katıyorum, üzerine toz fesleğeni elekten geçirip kremaya karıştırıyorum. Göz kararı tereyağı koyuyorum içine. Sonra kıvam aldığı zaman makarnaya koyup karıştırıyorum. Enfes oluyor kokusu burnuma kadar geldi ay🤤🤤