Kkkrks inanın herseyimiz aynı bende 34+4 te gittim 2400 du 38 39 haftada alırım dedi 36 da değişti herşey cuma günü gittik 36 da haftaya alalım dedi gelişim geriliği var dedi hareketlerinde azalınca şimdi bugün yine çağırdı Çarşamba için yine çağırdı 2 günde bir sıkı takipte bakıyor.tesi alabilirim dedi bakalım ben37 yi biraz geçsin istiyorum pazartesi salı olşun diye siz hangi sehirdesiniz