Deletedmom_110 Sanal_koala00 klasik olacak ama kahve fincanı bence en iyi hediye sunum yapmayi da seviyorsa şık bir fincan takımı alabilisin
Sanal_koala00 Betulhdvrd mylittlebabym sizin de söylediğiniz gibi kızlar ikili fincan olabilir 6 lı ya göre de daha uygun 😌
Mabel0090 Kahve fincanları aşırı pahalı ..kahvaltı saklama seti alabilirsiniz kullanışlı da oluyor ..
Sehrbnon122 Sanal_koala00 yaa borcam setleri güzel haa bravo kız hahah sende fincan takımı al uyguna Bitane bul canım yada yeni güzel çay tepsileri var altı desenli cam içinde falan ondan alabilirsin 170 TL falan galiba fiyatları ben 170 almıstım tepsiyi gecen hafta
Sanal_koala00 Sehrbnon122 borcam gelenek o benden önce davrandı borcam almak için 😃 Dediğin gibi güzel bir tepsi de olabilir 😌
Sehrbnon122 Sanal_koala00 valla süper bende yeni evlendiğimde borcam setleri ve fincan takımları baya gelmişti bana yeni gelin hediyesi olarak
silahatun Minigin_annesi0 hahahahaha okurken sinirim bozuldu, herkese özenerek bir şey almamak lazım galiba ya