Sanal_koala00 Kızlarrr.. yeni evlenen bir arkadaşım var yemeğe davet etti daha doğrusu eşlerimiz arkadaş bizde o şekilde tanıştık ben kendilerini davet ettiğim de bana 2li borcam seti getirmişti şimdi ben ne alayım ona giderken önerilerinizi bekliyorum 🌼😌
kahvesever__ Sanal_koala00 güzel bir tabak ala bilirsin 6lı yada deklarasyon da olabilir evin bir köşesine koyar
Minigin_annesi0 Sanal_koala00 şık bir sunum tabağı olabilir, kek pasta fanusu olabilir, fincan takımı olabilir ama fiyatları baya artmış🤦🏻♀️
silahatun ben hep kahve fincan takımı götürüyorum ya o da açmadan başkasına hediye verir muhtemelen sjsksklsls
Minigin_annesi0 silahatun ben bi arkadaşa 6lı pasta tabağı ve fanus takım alıp götürmüştüm yaşca benden çok büyük ama resmen yüzüme bana bunlardan çok geldi açmadığım o kadar çok şey var ki hep başkalarına götürüyorum dedi. Muhtemelen oda kullanmadı başkasına verdi çok zoruma gitti 😂 çokta severek almıştım keşke kendime alsaydım
Sanal_koala00 Minigin_annesi0 kek fanusu olabilir evet 😌 Kahve fincanı kendime de alamıyorum fiyatlar uçmuş 😂
Sanal_koala00 Minigin_annesi0 ay o da ayıp etmiş 😂 bu gelinin kimseye götüreceğini sanmıyorum bahsettiğine göre evlenirken çokta bişeyi yokmuş çeyiz olarak bence kendisi kullanır yani 😌
Ecceee Minigin_annesi0 çok ayıp etmiş 🙄 hediyeye hiç öyle denir mi🤦🏻♀️ keşke geri verin o zaman deseydiniz ya 😂
silahatun Minigin_annesi0 hahahahaha okurken sinirim bozuldu, herkese özenerek bir şey almamak lazım galiba ya
Haticebrck21 Sanal_koala00 yeni evli ise meşrubat bardağı ve surahileri var şimdi kesme benim çok hoşuma gidiyor şahsen kullanırsa alabilirsin bana alınsın çok isterdim
HilalEyce Sanal_koala00 Ben altılı kahvaltı tabağı yada pasta tabağı tarzında kullanacağı birşey alıp yanına da bir tane büyük sunum tabağı almayı tercih ediyorum kime gidersem😀
SbhtYlmz Sanal_koala00 bizde aynı şekilde bi durumda yemeğe davet edilmiştik.yeni evli olunca insan ne alacağını bilemiyor herşeyi tamdır die.ben çay takımı almıştım.misafirlik şık bişey 6 lı.çok beğendi