Deletedmom_11 Arkadaşlar kullandığınız ya da almayı istediğiniz bebek arabaları nedir?Bu herkesi net ilgilendiren bir konu fikir alışverişinde bulunalım 🎈🎈
Ezgican- Deletedmom_11 ben hamilton r1 bebek arabası aldım, çokta severek aldım. Tek başımayken de rahatça açıp kapayıp baş edebileceğim bir araba istiyordum o yüzden travel sistem yerin onu tercih ettim tek elle kapanıp açılabiliyor aklınızda bulunsun bir fikir olarak
minik_koala_ve_annesi Deletedmom_11 baby care aldim ben travel sistem canim tek elle de aciliyor kapaniyor ve 10 kg agirligida cok iyi
AlpAslanbabysmom Deletedmom_11 6 aylik bebisi olan bi anne olarak joie baston oneriyorum.. hem pusette takiliyor travel sistem cok agir ve tek basina kullanissiz oluyor ❤️
betul12f elf_06 canlı olarak nasıl duruyor baktınız mı o parayı hak ediyor mu sizce kalitesi kumaşı falan.Yaşadığım şehirde maalesef olmadığı için canlı görmedim yalnızca internetten bakabiliyorum
Deletedmom_11 Gizem260 Bayancorek biruykusuzanne AlpAslanbabysmom minik_koala_ve_annesi hepsine baktım hepsi de güzel gözüküyor bir soru daha sorayım mı araştırıp mı gittiniz yoksa mağazada bakarak inceleyerek mi karar verdiniz.yani araştırsam da gidip dokunmak ya da o an da mı insan karar veriyor
Ftmgl1207 biruykusuzanne kızıma kullanıyorum 3 senedir çok memnunum inşallah sizde memnun kalırsınız 🥰
Bayancorek Deletedmom_11 Joie Litetrax 4 aldım 💙 Onu almasaydım Chicco Trolley Me tercih edecektim net. 👌🏻🤗
Bayancorek Deletedmom_11 çevremdeki memnuniyetleri değerlendirdim öncelikle, sonrasında hep detaylı videoları inceledim internetten diğer kullanıcı yorumlarına baktım, hemde 3 den fazla kez gidip mağaza da baktım inceledim. 🌸🙈
Gizem260 Deletedmom_11 ben araştırdım memnun olan çok sonra gidip mağaza da baktım tek hamlede katlanıp tek hamlede açılıyo çok hafif travel yazıyor ama kabin boylar gibi baston tarzı internetten sipariş verdim
minik_koala_ve_annesi Deletedmom_11 dukkanimiz var ordan babam getirdi zaten bende o modele bakmistim
Demhat Deletedmom_11 ben çok araştırdım gerçekten. Travel mi kabin mi diye. Özel arabam var. Kışın kullanmasam da olur dedim bebek arabasını. Tek seferde bebek arabası almak istedim. Zaten puset de takışabiliyor. Uygun bir puset de alıp kullanmayı düşünüyorum
Deletedmom_11 Kubgkm acaba başka markalardan memnuniyet duyan var mı diye açıkçası merak ettiğim için .Ama sanırım bir gezinerek anlayabileceğiz
Kubgkm Deletedmom_11 evet bencede gezmelisin ben çok baktım aklımda bi kaç model marka vardı ama cybex tercihim oldu