Minikannesi00 eminemre99 evet canım benim 38 de doğumum olacağı gün 41 hafta görünüyordu ultrasonda . Seninkide aynı bak eylülde yapacağız demiş adete göre alır . Şuan kilosu iyi ,en son değerlendirme yapar doktorun. Benim 32 haftada 2.150 idi kilosu 35 te 3.250 olmuştu 37 de 3600 . Sonra 38 de 4 doğdu işte
eminemre99 Minikannesi00 hayirli ise inşallah canım benim ya Allah’ım kısmet ederse hayırla sağlıkla . Maşallah sizin kilosu çok çok güzel bikmiyorumnbir iki hafta da hemen artar mı bikmiuorum bnde dikkat ediyorum normalde
Minikannesi00 bluepoint bende cevaplıyayım. 38 de 4 kilo doğurdum. Bence birazı genetik. Beslenmemde çay ve kahve hiç tüketmedim. Gazlı içecekte tüketmedim. Kaşar, portakal suyu,yumurta ,ceviz ve süt,muz neredeyse hergün tükettim
Tugcebanu Benim de 2 hafta önden gidiyordu 34te kontrole gittim 8 güne düşmüş haftasıyla uyumlansın çok istiyorum 🙏🏻
Aslihanfs bluepoint muz ve kaşarı cok yiyordum yeşil mercimek cok tükettim onların dışında ama acayip bi iştahım vardı yani
eminemre99 Minikannesi00 tabi canım benim kilosu önemli değil hani dikkat ediyorum elimden geldiğince ne kadar alırsa bebeğim de geçen gagta suyum fazla demisti doktor bakalım ne durumda suyum inşallah hayırla düzelir canım bnim sen kaç haftalık hamilesin canım benim
Minikannesi00 eminemre99 inşallah düzelmiştir❤️ çok pasta börek yeme ,şekerli şey tüketme canım. Ben daha 6 haftalığım🥰
eminemre99 Minikannesi00 canımsın yemiyorum meyve de az az yiyorum dikkat ediyorum bakalım cuma günü gitcem inşallah hayırla düzelmiştir . A a maşallah sizin yeni Allah’ım hayırla sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin canım benim
Imaram3 Pcoslubiranne benim de şuan tam 35 haftalık 3. 200 dedi muhtemelen benimki de erken gelicek gibi hissediyorum
Pcoslubiranne Imaram3 bence iri bebekler erken geliyor ama Rabbim bilir tabi.yer kalmayinca tepikliye tepikliye patlatiyorlar keseyi.🙈
Imaram3 Minikannesi00 yani 40 41 haftayı görmem gibi ama en iyisini allah bilir. Dün çatı muaynesi oldum çatı gayet iyi dedi 4 4.200 e kadar yolu var dedi normal için allahtan bişey çıkmazsa tabi.
Minikannesi00 Imaram3 kilosu böyle gider ve 41 i görürüsen 4 ü baya geçer canım. Hayırlısı olsun hakkında . Benim 39 olacaktı sancı hiç çıkmıyordu hiçbir belirti yoktu daha
Imaram3 Minikannesi00 amin inşallah benim bu ara ani kasık ağrıları ara ara hayız ağrısı oluyor nst ye girdim sanci yok tabi
Simge10 Minikannesi00 ben de dün nst girdim kasılmam çıktı ama düzensiz yalancı yani eğer kilosu 4 ü geçerse sezeryana alırız dedi ama bende haftaya gelicek gibi hissediyorum
eminemre99 Minikannesi00 bnde sana diyecektim canım benim haberleselim diye dua edin bana bnde size inşallah ezan da okunuyor ❤️😘 erkek canım benim sizin ilk bebehiniz kaç aylık ve cinsiyeti ne 😘❤️
Minikannesi00 Imaram3 olabilir onlar bence gayet normal . Gittiği yere kadar gider artık,çok fazla kilo almadan doğması senin yararına olur
Minikannesi00 eminemre99 ederim tabiki 🥰 ilk erkek 2 yaşında şuan . Bakalım miniğin cinsiyeti ne olacak ,meraktayım