Glshkyk Seymaymn elbiselerim uzun midi boy zaten evet sancı cekerken örtü oluyo biliyorum bide ilk alttan muayene ediyorlar zaten bakmıyorlar bile o an
Seymaymn Glshkyk epidural olmucaksanız zaten midi uzun farketmez sancı anında sürekli yatamıyosunuz zaten saatte 30 dk bir falan kontrol edıyorlar
Minigindunyasi Glshkyk işte bacım verirler ki doktorlar hemşirelerden dhaa dikkatli hemn örtü yoksa veriyor yani merketme ama istersen altına şort giy ben boxer gibi bişe giyip gidiyom
Glshkyk Minigindunyasi örtü alacam yada şal yoksa sort filan yok zaten zayıfsın giydikleri var olmaz oda, o yüzden… zaten doguma 10 15 gün filan var almaya gerek yok su saatten sonra ama almadığma pişmanım 🙃😁
Melisahinn Glshkyk devlette örtü oluyor mu bilmiyorum ama kendin ince şallar oluyor istersen ondan yanına alabilirsin canım bi tane özelde veriyorlar örtüyü ama direkt
Elifakkara Yagmurrr98 vajinal muayene olmadım rutin muayenesinde örtmedi üniversite hastanesiydi üstelik
Pelinakcn Glshkyk ben özelde kontrole gidiyorum Cumartesi günü gittiğimde elbise giymiştim ilk defa ama örtü falan vermediler. Doktorum kadın diye belki vermemiştir 🤷🏻♀️
Minigindunyasi Glshkyk haklsn alma ozmn bende çok bişe almadm snra giyemem diye doğuma az kaldı zaten idare edecez artk ,😃😃
Glshkyk Minigindunyasi 😁 sonrasında zayıflar giyeriz herseyi inşallah dogum sürecinde kıyafet cok sıkıntı oluyo 😄
Menek16 Glshkyk ben bi kez elbise işe gittim genelde de elbise altına boxer giydigim için rahattım o şekilde yapabilirsiniz