likyayolu Glshkyk örtü mutlaka ki verilir ama alterantif olarak etegin ve elbisenin altina jupon da giyebilirsiniz. sort zor olabilir ama jupon her zaman kolaylik oluyor.
minik_koala_ve_annesi Glshkyk altina yarim lazer kesim giyebilirsin canim ve ya sort tayt kisa rahatsizsan 😇
myymiray Glshkyk ben elbise altına Battal boy tayt giyiyorum. Haftaya doğuracağım hala oluyor tayt kocaman olduğu için :) ki giymesem pişik olurum bu sıcaklarda 🥺 örtü vermeyen de olur ama onun yerine sen ince bir şal alıp kendin kapatabilirsin 😊
Deletedmom7373700 Glshkyk devlette vermiyor maalesef. Kaç kere normal muayene için gittim. Bir kere de alttan baktı doktor. Ama ikisinde de vermediler. Ben kendim götürüyorum şal gibi bişey. Öyle örtüyordum.
Melikeex Glshkyk hem ozelde hem devlette kontrol oldum ozel ortu verıyo ama devlet vermıyo yanında goturebılırsın insan gercekten de rahatsız oluyo çekiniyo o durumda
Senazeynep34 Arkadaşlar ebebek hamile boxere alın. Çok ucuz bir şey ve emin olun vazgeçilmez bir şey oluyor 😀 evde de o boxer üzerine tişört giyiyorum o kadar yani. Yok gibi bir şey, tam pamuklu. Birde bacaklar birbirine surtmedigi için daha rahat oluyir
Glshkyk Senazeynep34 vallahi 2 3 haftam var alsaymısım krske en basında neyse son bebegim inşallah daha gerek kalmaz 😄
HappyNewMoom Glshkyk benim gittiğim bir üniversite hastanesi devlet yani ilk kez vajinal kontrole girdim ve örtü verdiler ilkinde idrara sıkışıktım gittim geldim tekrar farklı steril örtü verdiler
Kahvesever Glshkyk Ben hep astarla gittim hem elbise giydiğimde. Zaten uzun olmuyo astar. Camasırımı kapatsın yeter dediğim için yetiyo bana. Atlet bile giymeme gerek kalmıyo bu sıcaklarda belimi de örtüyo cünkü hem de muayenede kolay oluyo
Glshkyk Kahvesever çok haklısınız hiç aklıma gelmedi astar zaten kullanmadım hiç ama keske düşünseydim.
Seymaymn Glshkyk doguma giderken uzun elbise giyin en azından sancı cekerken zaten altınızı cıkartıyorlar tabi normalse
Glshkyk Seymaymn elbiselerim uzun midi boy zaten evet sancı cekerken örtü oluyo biliyorum bide ilk alttan muayene ediyorlar zaten bakmıyorlar bile o an