Yusuflina Canpolat ben pazartesi oldum o gün ağrım çok oldu 36+3 de nstde sancım baya yükseldi hatta yarın suniyle doğum yapıcam baya inmiş kızım olcak bu arada
Sedamasall Canpolat bende tetikler.diye düşündüm doğumu ama 1 hafta önce oldum daha doğum falan olmadi
Canpolat Mltmsncn açıklık var mıydı bende vajinaya baya baskı hissediyorum ama kanala girmemiş daha 😀 tabi gittiğim de neler olur bilmiyorum 😀
Mltmsncn Canpolat tabi ilk 3 cmdi doktor muayenesinde. 1 hafta sonra 6-7 cm di hastaneye doğum için gittiğimde
Mltmsncn Kadriye__ bildiğim kadarıyla sancı yoksa bakmıyolar. Her hastane farklı olabilir tabi. Etrafımdakilerden bildiklerim bunlar.