Canpolat 37+5 im 2 gün önce doktorum çatı muayenesi yaptı gelen giden yok daha ama muayeneden sonra hafif kahverengi akıntım oldu doktorum normal olduğunu söyledi kendinizi kasmayın 2 dk bile sürmüyor zaten normal doğum olacaksa normal doğumun yanında küçücük bir şey kalır bence 🙈