Mervemh Nomame benim 6 genetikten 3 u heterozigot çıkmıştı canım şuan 36+6 haftaligiz hemen kan sulandırıcı ve corasprin başlamışlardı bana
Nomame Mervemh Minik1Civciv Doktorum şuan coraspine başlattı. Gebelik olduğunda kan sulandırıcı iğneye geçeceğiz biz de. Teşekkür ederim arkadaşlar😊
Minik1Civciv Nomame sadece baştaki üç değer çok önemliymiş onlardan biri çıkarsa kan sulandırıcı kullandırıyor benim 6 taneden biri normal biri homozigot 4 tanesi heterizigot ben hem ecopirin hem iğne kullanıyorum
Cgdm34 Nomame yanlıs anlamadıysam pıhtılasman var canım benımkıyle sonucu benzıyor 🙏oyle bır sey varsada korkma kan sulandırıcı ıgneyle gebelıgım devamı saglanıyor 🌸
Cgdm34 Nomame olsun uzulme sakın bak burda cogu kısı kullanıyor kan sulandırıcı ıgneyı hepımızın tek duası sag salım kucagımıza alalım gerısı onemlı deıl dıyoruz bende 23. Haftama gırdım kızım olacak ınsallah 😌😌Rabbım sana da nasıp etsın ınsallah cnm 🙏