Nomame korkmayın en fazla sulandırici iğne verir suan bende 15 haftalik hamileyim, Tüp bebek annesiyim ve hergun coraspirin kullaniyorum 34. Haftama kadar devam edeceğim; Allahim yavrularımızı sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin.Lütfen endişelenip kendinizi strese sokmayinn🥰