Annesininportakali53 bende çekim yapacak olsam nikah elbise mi giyerdim tekrar alıp masrafa sokmazdim eğer boyle olsaydı elbisem ama maalesef şimdiden giremiyorum içine 😂ama senin elbise de sorun olmaz karın bölgesi geniş ve elbise gerçekten güzel nikahta nasıl kombin yapmıştın onu da atarsan ona gore farklı şeyler için sana tavsiye de bulunan kişiler olur bir çok kişi var çekim yapan