Kızlar şuan 5 aylik hamileyim ağustosun sonuna 6 aylik hamile oluyorum 27 haftalik oluyorum yani Nikah kıyafetimi satmayı düşünüyordum çıkardım olduğu yerden görünce denemek istedim sıgdım valla sadece gobuşum bayağı çıkıyor zaten gobuşum çıktığı için kış gelmeden ağustos sonu kendi aramızda çekim mi yapsak diye dusundum sizce Nikah elbisemle dış çekim yapsam kötü olur mu sonucta nikahimda gitmiştim Nikah elbisem de bu bebişim kız
