Aysekalkan minikkurabiyelerinannesi sen azdaha dur 30larda bı bak nasıl harekneder seni nasıl uyandırır o minik eller ayaklar nasıl güçlü
3bebeli1kedili minikkurabiyelerinannesi aaa bu ben resmen 😂 üçü de oynasın istiyorum sürekli bazen gün içinde hiç hareket etmiyorlar eşim eve gelip karnıma dokunduğu an yatana kadar durmuyor sıpalar bide covid atlattım o dönem hareket etmeyince çok panikledim Allah’tan salı günü gördük üçü de iyiydi içim rahatladı
Nsrn1 minikkurabiyelerinannesi ben de dün çok fazla hareket ediyor acaba sıkıntısı mı var diye korktuğumdan soluğu doktorumda aldım 🤦🏻♀️ 33+6yım ve dün ciddi anlamda çok hareket etti ortalama 2 saat boyunca ve rahmimin en üst kısmı komple taş gibiydi öyle cabımı yaktı ki tekmeleriyle.
Nsrn1 minikkurabiyelerinannesi doktorum bir sıkıntı yok dedi gayet iyi bebeğin durumu dedi rahim uzunluğun iyi suyun gayet yeterli hiçbir sıkıntı yok dedi. Nst ye gerek duymadı.
incitanesi_ minikkurabiyelerinannesi nasıl rahat hissedeceksin öyle yap canım kontrollere ne sıklıkla gidiyorsun
minikkurabiyelerinannesi incitanesi_ doktorum ne zaman gel derse , genelde 2 hafta da bir çağırıyor 🙏🏻
Tontikinannesi minikkurabiyelerinannesi ben de aşırı hareketli diye endişe ediyorum.Acaba neden bu kadar hareketli diye.Acaba hiç uyumuyor mu diyorum 🤣Ne olacak bizim bu halimiz 🙊
Gulnur-sumer63 Bende 19 haftalik hamileyim kızlar sadece sol tarafta hareketlerini hissediyorum bu normal mi
Tontikinannesi Gulnur-sumer63 normal pozisyonundan kaynaklı bir durum olmalı.Surekli pozisyon değiştireceği için zamanla farklı yerlerde de hisseceksin endişe etme😊