Ya tek deliren ben miyim nolur tek değilsin falan diyin de bari yalnız hissetmeyeyim 😅😅 23+5 günlük hamileyim hareketlerini 18. Haftadan beri hissediyorum fakat ben istiyorum ki bebek 7/24 oynasın 😃 az bir şey durgunlaşınca tepki vermeyince bir şey mi oldu diyip panik yapıyorum 😀 son kontrolüm cuma günüydü doktoruma bebek az oynuyor dedim ultrasonla baktı napsın uyuyor çocuk yorulmuş belli ki dedi doktorum bile artık bana gülüyor Allahtan çok anlayışlı tatlı bi kadın da ilk kaybımın verdiği korkuyla bu kadar panik yaptığımı biliyor anlayışlı karşılıyor 😛