Mombabyyy aynı sorunu bende çok yaşadım ve 34. Haftamdayim hala yasiyorum özellikle sabahları uyandığımda sanki hiç hamile değilmişim gibi hafif oluyorum karnıma dokunuyorum doğurdum ya da hamileyim diye rüyamı gördüm diye kontrol ediyorum o derece hafifliyorum bazen 😂 tabi sen bı kayıp yasamissin sende endişe daha çok oluyordur bende daha çok şaşkınlık hissi oluyor ama içini ferah tut iyi düşün rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım